کامپیوتر و تازه های آن

کامپیوتر و تازه های آن

خدمات نرم افزاری مجازی{عصر اطلاعات}
کامپیوتر و تازه های آن

کامپیوتر و تازه های آن

خدمات نرم افزاری مجازی{عصر اطلاعات}

چند نکته برای افزایش ترافیک سایت وردپرسی

در این مقاله می‌خواهیم چند نکته را به شما معرفی کنیم که اگر ترکیبی از آن ها را برای سایت وردپرسی‌تان به کار بگیرید می‌توانید تنها در ۱۲ ماه رشد ۸۰ درصدی در میزان ترافیک ارگانیک داشته باشید. پس در این مقاله با ما همراه باشید. 

 


در سال های اخیر دنیای سئو تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته و هر روز هوشمندتر از روز قبل شده است. کسب‌وکارها هم با این تغییرات باید خودشان را تطبیق دهند تا بتوانند به صورت طبیعی وبسایت‌شان را به صفحه اول گوگل برسانند و در نتیجه با هزینه کمتر، افراد بیشتری برند آنها را ببینند.


18 روش برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت | استاد وب مرجع بازاریابی محتوا

 

دامنه سایت با www یا بدون آن؟

اگر جزو دسته افرادی باشید که به تازگی می‌خواهید وبسایت راه‌اندازی کنید ممکن است برایتان سوال باشد که برای دامنه از www استفاده کنیم یا خیر؟ آیا تاثیری در سئو دارد؟ جواب این است که خیر، داشتن یا نداشتن www هیچ تاثیری بر رتبه شما در موتور جستجو و سئو ندارد اما به این معنی هم نیست که استفاده از www بی‌ارزش است

 

 

 کلمه کلیدی اصلی داشته باشید

مهم‌ترین و اساسی‌ترین جزو سئو کلمات کلیدی هستند که اگر در انتخاب آنها دقت لازم را به عمل نیاورید بودجه‌تان به هدر می‌رود. تولید محتوایی که کلمه کلیدی که در آن نهفته نباشد فقط به کار خودتان می‌آید و هرچقدر هم آن را خوب نوشته باشید اگر کلمه کلیدی مناسب را انتخاب نکرده باشید مخاطب نمی‌تواند آن را پیدا کند.


 

از تگ عنوان مناسب استفاده کنید

اینکه در عنوان صفحه یا عنوان پست از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید بسیار مهم است. تا چند سال پیش حتی متخصصان سئو بر این باور بودند که قرار دادن کلمه کلیدی اصلی در ابتدای عنوان تاثیر بهتری در سئو می‌گذارد، با اینکه امروزه این باور کمرنگ‌تر شده اما هنوز هم سئوکاران تاکید دارند که بهتر است کلمه کلیدی اصلی در قسمت‌های اولیه عنوان قرار بگیرد.از طرف دیگر بسیاری از کسانی که از کلمه کلیدی اصلی در اوایل عنوان استفاده می‌کنند حدود ۲۰% نرخ کلیک بیشتری گزارش کرده‌اند.

 

 

18 روش برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت | استاد وب مرجع بازاریابی محتوا


از تگ هدینگ مناسب استفاده کنید

خزنده‌های گوگل برای تشخیص مرتبط بودن محتوای وبسایت شما تگ‌های هدر HTML را (تگ H1، H2 و…) چک می‌کنند. به طور کلی بهتر است برای هر پست یا پیج یک تگ H1 و چند تگ H2 و H3 داشته باشید.

 

URL را کوتاه نگه دارید

گوگل از وب سایت‌هایی خوشش می‌آید که ساختاریافته، منظم و مرتب باشند. URLهای کوتاه و مرتب هم جزو این نکته به حساب می‌آیند و علاوه بر این، داشتن یک URL کوتاه به افزایش نرخ کلیک هم کمک می‌کند. اینکه بتوانید تا حد امکان URL را کوتاه نگه دارید برای شما نوعی مزیت رقابتی در سئو سایت وردپرسی محسوب می‌شود. در حالت عادی خود وردپرس برای شما بر اساس عنوان URL می‌سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد