کامپیوتر و تازه های آن

کامپیوتر و تازه های آن

خدمات نرم افزاری مجازی{عصر اطلاعات}
کامپیوتر و تازه های آن

کامپیوتر و تازه های آن

خدمات نرم افزاری مجازی{عصر اطلاعات}

افزونه Yoast SEO در وردپرس چیست؟

امروزه یکی از بهترین و ساده ترین راه برای افزایش بازدیدکنندگان سایت، بهینه سازی سئوی سایت و افزایش رنک سایت در گوگل است. در ادامه با ما همراه باشید.

متخصصان سئو راه های  زیادی را برای بهینه سازی سئوی سایت  ارائه می دهند اما همان طور که می دانید، اگر بخواهید این کار بر عهده متخصصان بگذارید، باید هزینه های بسیار زیادی را  متحمل شوید. در صورتی که شما می توانید  با داشتن یک سایت وردپرسی به راحتی سئوی سایت خود را با یک افزونه سئو افزایش دهید و در گوگل بهترین جایگاه را کسب نمایید.

افزونه فارسی سئو وردپرس Yoast SEO Premium نسخه 11.3 | سئو هوشمند در وردپرس

معرفی افزونه  Yoast :

 به کمک افزونه Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید. شما هم چنین می توانید اصول سئو را در بخش های مختلفی مانند: عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها راعایت کنید تا از این طریق، سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی های این افزونه که در امتیازدهی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی است ،این است که می تواند به طور خودکار تغییرات انجام شده در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص بدهد و به جای آنکه بازدیدکنندگان سایت شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای 404 مواجه شوند، آن ها را به آدرس جدید منتقل می کند. انجام این مراحل انتقال توسط همین افزونه و  به صورت کاملا خودکار انجام می شود. از دیگر امکانات هوشمندانه افزونه سئوی وردپرس Yoast می توان به پشتیبانی از آنالیز زنده و سریع محتوای مطالب شما و ارائه راهکارها و هشدارهای لازم جهت بهینه سازی محتوا پیش از انتشار آن اشاره کرد. 

آیا افزونه Yoast SEO برای فروشگاه ساز ووکامرس مناسب است؟

هر محصول در فروشگاه اینترنتی ووکامرسی دارای قیمت است که شما به عنوان  مدیر فروشگاه اینترنتی ووکامرس این توقع را از گوگل دارید که  بتواند اطلاعات سایت فروشگاهی شما را در نتایج گوگل آورده و کاربران را از آن باخبر کند. برای این کار، شما می توانید افزونه جانبی ووکامرس یوئست سئو را نصب کنید و  این امکان را به فروشگاه اینترنتی ووکامرسی خود اضافه کنید.

ویژگی های افزونه  Yoast SEO :

  • نمایش در نتایج جستجوی محلی
  • برجسته شدن در نتایج نقشه های گوگل
  • هدایت مشتریان از نتایج گوگل به محل کار فیزیکی
  • افزودن نقشه گوگل، ساعت کاری و موارد مرتبط به سایت

پیش نمایش برگه در شبکه های اجتماعی در Yoast SEO :

اگر صفحه خود را درشبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، به شکل ظاهری آن دقت کنید. زیرا که اگر شما می خواهید ورودی  برای سایتتان دریافت کنید، حساب های رسانه های اجتماعی شما باید بخشی از جستجوی سایت شما باشند. اگر برای هر پست نمی خواهید به آن فکر کنید، یک الگو برای اینکار تنظیم کنید. افزونه Yoast  به شما امکان می دهد این موارد را برای انواع صفحات تنظیم کنید.

این که شما بتوانید یک  فضای مناسبی را  برای بازدید کنندگان  جهت مطالعه مقاله در سایتتان ایجاد کنید، از اهمیت بسیار بالایی در جذب  کاربران دارد.  گاهی اوقات، بازدیدکنندگان در همان نگاه اول به وبسایت شما جذب می شوند و در حقیقت محتوای سایت شما تعیین می کند که آیا کاربر مایل به ماندن در سایت شما است یا خیر؟ بنابراین ، شما باید جملات کوتاه بنویسید، از زیرعنوان ها و کلماتی که بیشترین ارتباط را با مقاله شما دارد استفاده کنید.

اگر فکر می کنید که این کار بسیار سختی است، باید بگوییم که افزونه  Yoast SEO  مشکل را حل کرده است. این افزونه، بر اساس تحقیقات علمی در مورد خوانایی مانند نمره Flesch Reading Ease دقیقاً به شما می گوید که چه کاری باید انجام دهید.

چرا دانلود افزونه yoase seo  به صورت رایگان توصیه نمی شود؟

  • امکان ری دایرکت و جلوگیری از صفحات 404 مضر برای سئو
  • به روزرسانی مستقیم و تنها با یک کلیک به نسخه جدید
  • به روزرسانی مستقیم افزونه VIP از بخش مدیریت آن
  • عدم حذف اطلاعات سئوی مطالب قبلی یا تنظیمات مربوط به افزونه
  • وجود بخش آموزش های ویدیویی کاملا فارسی و اختصاصی یواست سئو
  • کاملا (100%) مستقل از افزونه Yoast Seo Premium و عدم تداخل در کار آن

لازم به ذکر است که افزونه Yoast اعلام کرده است با انتشار نسخه 13.5 همواره از دو نسخه آخر وردپرس پشتیبانی خواهد کرد. در صورتی که از نسخه های قدیمی وردپرس استفاده می کنید، هم چنین جهت فعالسازی محصول باید حتما نسخه PHP سایت شما نسخه 7 و بالاتر باشد که در اکثر سرورها همین نسخه فعال است و نسخه های سری 5.6 کاملا منسوخ شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد